Witam!
Jak ogromne jest moje zdziwienie, że osoba, która wypowiada się na temat nowego "logo ", myśli , że pracownicy to durnie. Jak można pisać, że koszty ponoszone za nowe logo nie wygenerują należnych kwot, to pisze chyba d........
Jak widać nowe logo współgra z lobo Banku Pocztowego i kłamstwem jest, że zmiana dotyczy badań czy innych rzeczy. Ktoś po prostu wziął pieniądze za dwie rzeczy, a kazano wytłumaczyć "kaskadowo" inaczej.
Przez 450 lat istnienia Poczty Polskiej jego logo nikomu nie przeszkadzało , każdą zmianę można wytłumaczyć tak jak ktoś chce, lecz my mamy swoje rozumy i widzimy jak łatwo można wydawać nie swoje pieniądze a przy okazji można dobrze zarobić.
Dlaczego za błędy kadry kierowniczej wyższego szczebla my tylko płacimy?
Zacznijmy rozliczać w końcu "górę", może największe błędy w organizacji tkwią właśnie tam!
Dojdzie do takiej sytuacji, że nie będzie można obsłużyć rejonu doręczeń bo z góry przyszły dyrektywy partyjne, należy obciąć kilka etatów a przez to nie będzie możliwości obsługi rejonu. Czy to obchodzi włodarzy Poczty, nie, bo nie interesuje ich klient tylko dbają o swoje interesy? Wykazywać się w ten sposób wynikami restrukturyzacji może pochwalić się przysłowiowy "JASIU".
Każdy może tak rządzić, teraz trzeba przemalować jeszcze samochody na czerwono i będą jeździć ze strażą pożarną w grupie telefonu 112!
No i oczywiście trzeba zorganizować "kaskady" w tym temacie, żeby lud był na bieżąco.
Pozdrawiam!
Janusz Majchrzak
|